Digitaal Optimaal Presteren, Verdienmodel en Klantcommunicatie in logisch verband

 

De accountancy is volop in beweging:

  • Welke stappen gaan kantoren de komende jaren zetten?
  • Wat gaan (nieuwe) klanten normaal vinden?
  • Hoe realiseer ik een toekomstbestendig kantoormodel?
  • Welke technologie zet ik daarbij in? En waarom?
  • Wat voor medewerkers heb ik hierbij nodig?
  • Hoe pas ik mijn verdienmodel aan?
  • Hoe optimaliseer ik de werkprocessen?
  • Hoe ga ik mijn marketing en klantcommunicatie organiseren?

Waar gaat u beginnen?
Stephan Burg AA en Mr. Roel Mariën presenteren een inmiddels breed gedeelde visie op de toekomst in de accountancy. Met en voor u gaan ze deze visie onderverdelen in concrete stappen met realiseerbare doelen. Dat doen ze in de vorm van zes tweemaandelijkse bijeenkomsten van een dagdeel.

Onze missie is u echt vooruit te helpen met het realiseren van de doelen, waar u op kantoor niet aan toe kwam. Dat vraagt actieve participatie. De groepsgrootte is daarom minimaal 6 en maximaal 12 deelnemers.

Wij hopen dat u samen met ons de uitdaging aan durft te gaan. Zo ja, meld u dan nu aan voor ons tweede seminar op dinsdag 8 mei 2018 14.00u te Vianen.

De bijeenkomst gaat zeker door!

Programma:

Deze bijeenkomst ligt de focus op de kleinere / ZZP-ondernemer als (potentiële) klant

14.00u Ontvangst en introductie
14.30u Digitaal Optimaal Presteren (Stephan Burg AA)
16.30u Thema: Verdienmodel (Stephan Burg AA en mr. Roel Mariën)
17.45u Thema: Klantcommunicatie (mr. Roel Mariën)
18.30u Afsluiting en borrel

Over Stephan Burg AA
Stephan is sinds 2005 actief als docent, adviseur en coach op het gebied van kantoorinnovatie en heeft hij talloze kantoren projectmatig begeleid op het gebied van strategische heroriëntatie en de daarbij behorende  implementatie van ICT en nieuwe kantoorconcepten. In de laatste maanden heeft hij op LinkedIn een blog geschreven over het concept “DOP” (Digitaal Optimaal Presteren).

Over Mr. Roel Mariën
Roel is sinds 1997 actief als docent en adviseur voor accountants. Van 2002 tot 2015 was hij als directeur van Fiscount betrokken bij diversie initiatieven en trainingen rond de toekomst van kantoren in de accountancy. Sinds begin 2015 is hij eigenaar van Accountantsportal B.V., uw platform voor klantcommunicatie. Zijn blog-artikelen over klantcommunicatie en marketing in de accountancy worden veel gelezen.

Locatie
Van der Valk Hotel Vianen
Prins Bernhardstraat 75, 4132 XE Vianen

Prijs
De prijs per bijeenkomst bedraagt slechts € 175. 

Aanmelden

Vragen?
Bel 085 760 58 00 of mail naar info@accountantsportal.nl.